Zo kan je makkelijk alle informatie vinden in het "Mijn apotheek" menu. Heb je een andere apotheek nodig? Tik dan op "Kies een andere apotheek".
Met de Service Apotheek-app beheer je eenvoudig jouw persoonlijke medicijndossier. Zo heb je overal en altijd het overzicht over jouw medicijnen. Dat geeft jou de controle over je medicijngebruik. Zo maakt de Service Apotheek-app leven met medicijnen makkelijker.
Via DigiD heb je toegang tot de Service Apotheek-app. Ook kun je via DigiD andere (vertrouwde) personen machtigen jouw medicijnzaken te regelen, bijvoorbeeld mantelzorgers. Super handig!
Met de Service Apotheek-app kan je:
Er zijn diverse momenten waarop je de Service Apotheek-app gebruikt. Bijvoorbeeld als je jouw inname erin afvinkt en de medicijnwekker gebruikt. Zijn je medicijnen bijna op? Dan bestel je gemakkelijk een nieuwe voorraad en regel je hoe je ze wilt ontvangen. Maar ook op meer momenten is het handig om de apotheek in je broekzak te hebben met de Service Apotheek-app.
Bijvoorbeeld:
Je kan ook zelfzorgproducten toevoegen in de Service Apotheek-app. Middelen die je los koopt bij de apotheek, zoals pijnstillers, neusspray of vitamines, hebben soms effect op je medicijnen. Als je deze middelen ergens anders koopt en toevoegt in de app, controleert je apotheker of ze goed samengaan met je medicijnen. Dit is belangrijk voor je gezondheid.
Met de Service Apotheek-app heb je altijd overzicht over je medicijnen. En heb je alle informatie over je medicijnen in je hand. Je kunt medicijnvideo’s bekijken via de app, in maar liefst vier talen (Nederlands, Engels, Turks en Arabisch). Ook zie je hoe je medicijnen eruit zien: welke kleur ze hebben en hoe groot ze zijn. Met de medicijnwekker krijg je een herinnering wanneer het tijd is om je een medicijn in te nemen. En zijn je medicijnen bijna op? Dan bestel je snel en makkelijk nieuwe medicijnen via de app als je hiervoor een herhaalrecept hebt. Dat is het online gemak van jouw vertrouwde Service Apotheek.
Heb je vragen over de Service Apotheek-app? Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Bel ons op het telefoonnummer: 085 743 03 80. Of loop even binnen bij jouw Service Apotheek, jouw apotheekteam helpt je graag .
Op het kopje ‘Bestellingen’ tik je helemaal rechtsboven op het rondje met blauwe plusje (+) om een nieuwe bestelling te plaatsen. Ook kun je via het hoofdmenu een bestelling plaatsen, via de knop Bestelling plaatsen. Kies een middel uit je medicijnlijst of stuur een foto van je recept in. Als je medicijn klaarligt, ontvang je een bericht van je apotheek.
Meer informatie hierover vindt je op deze pagina.
Op het kopje ‘Innames’ tik je rechtsboven op het rondje met het blauwe plusje (+) om een nieuw schema te maken of een enkele inname toe te voegen. Je kan per medicijn 1 schema maken.
Tik op het kopje ‘Medicijnen’, ga naar beneden en klik op de knop Medicijn toevoegen onderaan de pagina. Als de apotheek dit heeft goedgekeurd, wordt het middel zichtbaar.