Klanttevredenheid - PREM

9 jaar op rij de hoogste klanttevredenheid!

In 2024 waardeerden onze klanten ons opnieuw met een 8,6 gemiddeld en hebben we voor het 9e jaar op rij de hoogste klanttevredenheid van Nederland onder de apotheken. Dat vinden wij top!

Wat is het tevredenheidsonderzoek - PREM?

Het tevredenheidsonderzoek wordt uitgevoerd met een vragenlijst, genaamd: ‘PREM’. Uit de vragenlijst komt een rapportcijfer voor elke apotheek. Oftewel hoe ervaart de klant (of patiënt) de diensten van de apotheek?

Lees meer over het jaarlijkse tevredenheidsonderzoek
 

Wat zijn de resultaten?

101.000 mensen vulden de vragenlijst in. Dit jaar waardeerden onze klanten de Service Apotheken met een 8,6 gemiddeld. Dat is top, maar betekent natuurlijk niet dat we achterover leunen. Op de volgende punten gaven klanten aan waar we ons nog kunnen verbeteren:

  1. Privacy aan de balie
  2. Veranderingen van verpakkingen
  3. Informatie over kosten en tarieven
Bekijk de resultaten van ons tevredenheidsonderzoek
 

Hoe verbeteren we de S van service?

Met jouw antwoorden verbeteren we onze zorg voor jou en alle andere klanten. Wij blijven altijd kijken hoe het beter kan zodat we jou nóg betere service kunnen bieden. Uit het onderzoek blijkt dat onze klanten het meest tevreden zijn over het contact met de apotheekmedewerkers en met onze services. Nog niet iedereen weet wat onze services zijn.

Meer weten wat de S van service betekent voor jou?