Zo kan je makkelijk alle informatie vinden in het "Mijn apotheek" menu. Heb je een andere apotheek nodig? Tik dan op "Kies een andere apotheek".
Met de Service Apotheek-app bestel je zelf makkelijk de medicijnen waarvoor je een herhaalrecept hebt. Ook informeer je ons met de app eenvoudig over veranderingen in je medicijngebruik. Bijvoorbeeld als je gestopt bent met een middel. In de apotheek controleren we of alles goed gaat met jouw aangegeven wijziging en bij twijfel overleggen we overleggen we met jou en je huisarts.
Met het besteloverzicht in de Service Apotheek-app zie je gemakkelijk welke bestellingen je geplaatst hebt en de status van je bestelling. Zo weet je precies wanneer je medicijnen klaarliggen. Je ziet het ook als je bestelling nog gecontroleerd wordt door je apotheker, deze wordt klaargemaakt in de apotheek, en wanneer je bestelling klaar staat voor jou.
Is je bestelling aangepast? Ook dat staat in je overzicht vermeld. Bijvoorbeeld wanneer je een ander merk medicijn krijgt omdat het merk wat je gewend bent tijdelijk niet beschikbaar is. Of wanneer je een extra product bij je bestelling krijgt, zoals een maagbeschermer.
Als je het medicijn ontvangt via de herhaalservice of een medicatierol hoef je het medicijn niet te bestellen via de app. We adviseren je nog steeds om de app gebruiken omdat het ook andere nuttige mogelijkheden biedt. Het komt ook voor dat bepaalde medicijnen niet online besteld kunnen worden, dat heeft te maken met de veiligheid van het gebruik, het soort recept of de toestemming van je arts. Ook dan is het gebruik van de app nog steeds aanbevolen. Lees hier meer over wat je naast bestellen nog meer kan doen met de app.
Heb je vragen over de Service Apotheek-app? Je kunt onze klantenservice telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Bel ons op het telefoonnummer: 085 743 03 80. Of loop even binnen bij jouw Service Apotheek, jouw apotheekteam helpt je graag.