Garantie

De producten uit de Service Apotheek webshop worden geleverd door Holland Pharma. Wij streven naar een uitstekende kwaliteit voor alle producten die je ontvangt. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat kapot gaat nadat dit in gebruik wordt genomen. Wanneer je een product ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, beschadigd of kapot is, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij door vervanging of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties. Voor geneesmiddelen gelden andere richtlijnen, wij verwijzen je daarvoor graag door naar je eigen apotheek. Op de website van jouw apotheek vind je de contactgegevens.

14 dagen retour Garantie

De producten kunnen een dag na ontvangst binnen 14 dagen geretourneerd worden, indien je in het bezit bent van de digitale factuur, je beschikt over de originele, ongeopende verpakking en je het product niet hebt gebruikt (met uitzondering van geldige medische redenen). Wij verzoeken je de klantenservice van ServiceApotheek.nl op de hoogte te stellen van de retourzending via e-mail of per telefoon. Retourneringen binnen 14 dagen kun je kosteloos aan ons verzenden.

Veiligheidsverpakking

Producten die verzonden worden, worden door ons gecontroleerd op verpakking, inhoud en deugdelijkheid. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met ServiceApotheek.nl. Uitzondering zijn artikelen die geen veiligheidsverpakking bevatten. Die kunnen uiteraard in ongeschonden en ongebruikte staat retour gezonden worden. Kijk hiervoor bij: Retourneren.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst of er ontbreekt een productonderdeel, dan verzoeken wij je om direct na ontvangst, maar uiterlijk binnen 14 dagen, een retouraanvraag te starten (e-mail contact of telefonisch contact).

Fabrieksgaranties

Voor kleinere problemen kun je vaak al een oplossing vinden in de handleiding van het artikel of op de website van de fabrikant/het merk. Daarvoor verwijzen wij je graag naar de website van de fabrikant/het merk. Vind je geen oplossing voor je probleem dan kun je contact met ons opnemen.

Vervangend exemplaar of terugstorten

Wanneer je een artikel hebt geretourneerd, ontvang je een bericht dat we je retourzending hebben ontvangen. Na controle van de retour gekomen producten zullen we zo snel mogelijk een vervangend exemplaar kosteloos naar je toesturen of het geld binnen 10 werkdagen terug storten op je rekening inclusief de verzendkosten die je eventueel heeft betaald voor het ontvangen van je bestelling. Zie ook: retourneren ‘terugstorttermijnen van het aankoopbedrag’.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem dan contact met ons op via klantenservice@serviceapotheek.nl.